۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

دانلود گوگل کروم آخرین نسخه 2013 | free download Google Chrome full

ن

دانلود گوگل کروم آخرین نسخه 2013 | free download Google Chrome full


Google Chrome 28.0.1490.2 Dev
Google Chrome مرورگر وب سریع و آسان برای استفاده است که ترکیبی از طراحی حداقل با تکنولوژی پیشرفته به وب امن تر است. یک جعبه را برای همه چیز است: نوع در آدرس بار و دریافت پیشنهادات برای جستجو و صفحات وب. عکسها از سایت های بالا خود را به شما بدهد; دسترسی به سرعت صفحات مورد علاقه خود را فورا با رعد و برق از هر بند جدید گوگل کروم مرورگر وب منبع باز توسعه یافته توسط گوگل است. معماری نرم افزار آن را از ابتدا (با استفاده از قطعات از دیگر نرم افزار منبع باز از جمله WebKit و موزیلا فایرفاکس) مهندسی بود به تهیه کردن برای تغییر نیازهای کاربران و تصدیق که امروز بسیاری از وب سایت صفحات وب اما برنامه های کاربردی وب نیست. اهداف طرح شامل ثبات و سرعت و امنیت و یک رابط کاربری تمیز و ساده و کارآمد است.

• Sandboxing. هر برگه در کروم است به طوری که می تواند نمایش محتویات یک صفحه وب و برگه پذیرش ورودی کاربر، اما آن قادر به خواندن کاربر در دسکتاپ یا شخصی sandboxed، فایل های.
گوگل می گویند آنها "مرز روند موجود گرفته اند و آن را به یک زندان ساخته شده". یک استثنا برای این قاعده وجود دارد; افزونه های مرورگر مانند ادوبی فلش پلیر در داخل مرزهای زندان زبانه اجرا، و بنابراین کاربران هنوز به سوء استفاده متقابل مرورگر مبتنی بر پلاگین ها، تا افزونه برای کار با امنیت کروم جدید به روز شده است آسیب پذیر خواهد بود. گوگل همچنین لیست جدید فیشینگ سیاه، که می شود ساخته شده را به Chrome همچنین در دسترس از طریق API عمومی مجزا ساخته شده توسعه یافته است.
• حفظ حریم خصوصی. گوگل اعلام کرد که حالت ناشناس اصطلاح ادعا که "از آنجا که آن را به هر یک از فعالیت های خود را ضبط کند مرور صفحات وب در حریم خصوصی کامل امکان می دهد شما". هیچ ویژگی های این و هیچ مفهوم حالت پیش فرض با توجه به پایگاه داده گوگل داده است.
• سرعت. بهبود سرعت هدف اولیه طراحی هستند.
ثبات
• چند پردازشی است. تیم ها با توجه به پیاده سازی این مفهوم با معماری چند پردازشی multithreaded مرورگر (اشاره کرد که یک مشکل با پیاده سازی مرورگر وب موجود آنها ذاتا تک کشیده بود که) و کروم. به عنوان مورد با سیستم عامل های مدرن پردازش جداگانه برای هر وظیفه (به عنوان مثال زبانه ها، پلاگین)، اختصاص داده است. این وظایف با یکدیگر که خوب است برای امنیت و ثبات مانع; مهاجم با موفقیت به دست آوردن دسترسی به یک نرم افزار نیست آنها دسترسی به تمام و شکست در یک نرم افزار نتایج در صفحه "غمگین زبانه" مرگ را. این استراتژی exacts ثابت در هر فرآیند هزینه جلو اما نتایج در کمتر حافظه نفخ به طور کلی به عنوان تکه تکه شدن محدود به هر روند و نتایج دیگر در تخصیص حافظه بیشتر. این مکمل کروم خواهد شد همچنین قابلیت مدیریت فرآیند است که اجازه خواهد داد کاربر برای دیدن چقدر حافظه و CPU هر برگه، و کشتن بدون واکنش زبانه استفاده می.
رابط کاربری
• ویژگی های. کروم اضافه شده برخی معمولا استفاده می شود ویژگی های افزونه خاص از مرورگرهای دیگر به بسته پیش فرض مانند برگه حالت عدم جاگذاری سابقه، که در آن هیچ سیاهههای مربوط به فعالیت های کاربر ذخیره می شود و همه کوکی ها از جلسه دور انداخته شوند. به عنوان بخشی از Chrome ماشین مجازی جاوا اسکریپت جاوا اسکریپت پاپ آپ ویندوز نه خواهد شد به طور پیش فرض نشان داده شده و تا زمانی که کاربر بخواهد نمایش یا پنهان کردن پنجره در عوض به عنوان نوار کوچک در پایین رابط کاربری ظاهر می شود. کروم عبارتند از پشتیبانی از برنامه های کاربردی وب در حال اجرا در کنار برنامه های محلی دیگر در کامپیوتر. زبانه ها در حالت web app، که در آن omnibar و کنترل با هدف اجازه دادن به کاربر برای استفاده از web app بدون مرورگر "در راه" پنهان خواهد شد می توان.
• موتور رندر. Chrome با استفاده از موتور WebKit رندر در مشاوره از چرخ دنده ها تیم دلیل آن ساده است، حافظه کارآمد و مفید در دستگاه تعبیه شده و آسان برای یادگیری برای توسعه دهندگان جدید.
• زبانه. در حالی که همه مرورگرهای وب مهم پنجرههای جدولبندیشده (مثلاً Internet Explorer, Firefox) با پنجره به عنوان ظرف اولیه طراحی شده اند، کروم برگه اول (شبیه به اپرا) قرار دهید. فوری ترین راه این نشان می دهد این است که در رابط کاربری: زبانه خواهد در بالای پنجره، جای زیر کنترل در عمده پنجرههای جدولبندیشده مرورگرهای دیگر. در کروم, هر یک از زبانه خواهد شد یک فرآیند منحصر به فرد و هر یک باید کنترل مرورگر خود و نوار آدرس (لقب omnibox)، طراحی است که ثبات را به مرورگر اضافه می کند. اگر یک تب فقط یکی می میرد روند; مرورگر هنوز می تواند به عنوان استفاده می شود طبیعی غیر از بند مرده کروم نیز صفحه برگه جدید است ۹ صفحه بازدید شده در عکسها با جستجو در سایت نشان می دهد که پیاده خواهد شد، بیشتر سایت تازگی bookmarked و زبانه ها پس از باز کردن یک برگه جدید شبیه به اپرا 's "سرعت شماره گیری نمایید" صفحه اخیرا بسته.

Homepage – http://www.google.com/chrome
Size: 722 KB

ن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر